Peeq Pro: Ontdek ons aanbod voor professionals Klantendienst

Betalingen

Kan ik achteraf of bij levering betalen?

Nee, je kunt niet achteraf of bij levering betalen. Bestellingen kunnen echter wel per bankoverschrijving worden betaald. Houd er rekening mee dat het 3-5 werkdagen kan duren voordat de betaling is verwerkt. Je bestelling wordt verzonden zodra we je betaling hebben ontvangen.

Heb je nog vragen over je betaling? Onze klantendienst helpt je graag verder.

 

Hoelang duurt het voor jullie mijn betaling ontvangen?

Dit hangt af van verschillende factoren. Bekijk hieronder wat voor jou van toepassing is:

  • Voor Mollie Direct Payments (elektronische betalingen) ontvangen we de betaling na een paar seconden. Het maakt niet uit bij welke bank je bent aangesloten.
  • Je kunt ook kiezen voor een bankoverschrijving. Houd er rekening mee dat het 3-5 werkdagen kan duren voordat het geld op onze rekening staat. Zodra we je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling verwerkt en verzonden.

Heb je vragen over je bestelling of betaling? Onze klantendienst helpt je graag verder.

 

Ik heb problemen met betalen, wat moet ik doen?

Geen paniek. Contacteer onze klantendienst als je problemen ondervindt met betalen. Onze collega's helpen je graag verder.

 

Zijn de prijzen inclusief BTW?

De prijzen zijn niet altijd inclusief btw. Dit hangt af van het land en het type klant. Naast de prijs kun je zien of deze inclusief btw is.

 

Waar vind ik mijn factuur?

Je kunt je facturen gemakkelijk terugvinden door in te loggen op je account (of klik hier) en “Account” te selecteren. Ga vervolgens naar het tabblad “Bestellingen” en scroll naar beneden voor een overzicht.

Houd er rekening mee dat je factuur pas beschikbaar is nadat je bestelling is voltooid, verzonden of klaar is om te worden opgehaald.

Vragen over je factuur? Neem dan contact op met onze klantendienst. Zij helpen je graag verder.

 

Wat is jullie rekeningnummer?

Als je een bestelling plaatst en ervoor kiest om met een bankoverschrijving te betalen, ontvang je het rekeningnummer via de e-mail ter bevestiging van je bestelling.

Heb je problemen met je betaling? Neem dan contact op met onze klantendienst.